Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~justysiat85 | użytkownik

imię i nazwiskoJustyna Torfińska adresUK - Birmingham zarejestrowany27.10.2008 @19:18:29 ostatnio na stronie19.01.2017 @01:47:29

Wrażliwa ze mnie osóbka

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty45 komentarze1954 posty na forum0

komputer / sprzęt
Casio EX-Z110, Nikon D90

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sweetxcunt    03.02.2009 @12:06:50
mnie to nie boli, moze z deka irytuje
bo z automatem to mam słabą ingerencję w ostorść i obszar af. xd
_______
i co teraz ?
~pokeR    03.02.2009 @11:58:55
no uwierz mi, że przeszłość ma znaczenie i niewiadomo jakby nie chciała się ta kurwa zmienić to nie zaryzykowałbym...
_______
"Who are you to wave your finger?"
~pokeR    03.02.2009 @11:51:27
Ja nie podchodzę do kobiet przedmiotowo. Piszę jak jest.
_______
"Who are you to wave your finger?"
~sweetxcunt    03.02.2009 @11:49:03
no bo rosy na pajęczynie chyba zabardzo nie bylo,
ale dziekuję za słowa krytyki, mało kto się odważa . ;D
_______
i co teraz ?
~PESTone    03.02.2009 @11:40:36
heh dzieks
_______
pest.carbonmade.com
-PaulusPaulus    02.02.2009 @23:34:39
Justysiu dziękuję za miłe słowa.
Nie dźwigaj jakichś wrednych ciężarów psujących/odrobinkę/ kadr. I tak bardzo mnie się podobało .
~janosikk2    02.02.2009 @22:19:06
OK , szanuję odmienne zdanie . Ja celowo wykadrowałem fragment z szerszego planu . Pozdrowienia .
~cezarius    02.02.2009 @21:01:43
dzieki bardzo
~janosikk2    02.02.2009 @20:59:15
Dzięki za koment
~Darvelon    02.02.2009 @20:28:50
dzięki, no jakoś tak pomyślałem że będzie ciekawie dając samą głowę .
~kashmir12    02.02.2009 @16:07:45
dziękuje
~4Eburaszka    02.02.2009 @13:06:33
Thanks foe the comments! I appreciate it!
~aquadigart    02.02.2009 @12:21:29
dziękuję za oceny
zajrzyj czasem
pozdrawiam
~aquadigart    02.02.2009 @12:08:14
~tomio    31.01.2009 @22:40:52
Jej rozpieszczasz mnie...;* pozdrawiam
_______
.......
~BezDuszny    31.01.2009 @20:21:33
o matko hehe ach te fantazje xD
~eekstaza    31.01.2009 @16:46:13
te niebieski skarpetki miały być takim ostrym, wyróżniającym się akcentem. :D
_______
it's alright cause everything they say doesn't make no sense...say aha!
~BezDuszny    31.01.2009 @11:16:23
Aj ... Tam może jedynie za mocno ścisłem się za uchem a tak to nic takiego no może po za tym że później skóra dochodziła do siebie jakieś 2 godz.
Dziękuje za uznanie
~uhiyka    30.01.2009 @23:45:13
dziekuje
~unikalnaa    30.01.2009 @14:51:07
dziękuję
~MrAdek    30.01.2009 @13:53:19
dzięki jeszcze raz za komentarze aczkolwiek nie zgadzam się z tym dodanym do motyla no ale każdy ma swoje zdanie pozdrawiam
_______
NIE DZIĘKUJ - ZAJRZYJ I OCEŃ
~MrAdek    30.01.2009 @13:47:28
a swoją drogą bardzo ładna i ciekawa galeria i jeśli pozwolisz to dodam ją do obserwacji?
_______
NIE DZIĘKUJ - ZAJRZYJ I OCEŃ
~MrAdek    30.01.2009 @13:44:29
a tak serio to jestem zdania że wystawianie negatywów czy wytykanie błędów nie należy do amatora oceniam te prace które potrafią mnie zatrzymać przy sobie choć na chwile, to chyba jest najważniejsze w pracy
_______
NIE DZIĘKUJ - ZAJRZYJ I OCEŃ
~MrAdek    30.01.2009 @13:41:20
"a może jakieś słowa krytyki ??? a nie same słodzenie ? hihih"
_______
NIE DZIĘKUJ - ZAJRZYJ I OCEŃ
~MrAdek    30.01.2009 @13:20:42
to ja dziękuje bardzo za ocenki i miłe komentarze
_______
NIE DZIĘKUJ - ZAJRZYJ I OCEŃ
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt